nie o to mi chodzilo
Peter earns $2000.
Natasha earns $6000.
She earns three times as much as he does.
He earns three times as less as she does.
nie koniecznie znaczy to, co:
She earns three times mor…
to znaczy sie - sa takie dwa glowne obozy co do opinii w tej kwestii, gdzie jedni uwazaja, iz np. forma three times as much wcale nie rowna sie three times more, a drudzy, ze maja takie samo znaczenie…
It was eight years {ago}. {} I was on holiday in {the mountains} with my parents. I was walking {along a} mountain {track, admiring the} views. Suddenly I noticed that I was alone there. I {couldn…
no wlasnie - dlatego nie roumiem, dlaczego ucza w szkolach tej zasady zachowania czasu w przypadkach, kiedy zastosowanie mowy zaleznej odegra porzadana role i osiagnie porzadany efekt…
mozna, ale nie ma potrzeby zachowywac takiej formy - She said she was a doctor kazdy powinien zrozumiec, ze chodzilo o Powiedziala, ze jest lekarzem.
i tak jak piszesz, kontekst jest najwazniejszy i m…
napisales w poprawce 'powinienem napisac' - czyli chciales sie w jakis sposob zdystansowac do mojej wypowiedzi, ktora byla w jakis sposob zblizona (dla mnie osobiscie rownoznaczna) z twoja p…
ale ty nie rozumiesz czegos, co sie juz w tym watku wydarzylo - napisales cos, co bylo rownoznaczne z moim opisem, po czym dodales, ze sie zle wypowiedziales i dopisales stosowna formulke
dla mnie jes…
1. Kiedy ujrzał prezenty był naprawdę szczęśliwy.
zaraz po tym, jak ujrzal prezenty na jego twarzy zagoscil usmiech, a wiec:
When he saw the presents he was happy.
2. Kiedy obejrzał prezenty był racze…
odnosnie tej ksiazki, co sav zapodal - spraw ja sobie, bo jest dead good - nie znam innej, ktora tak dobrze prezentuje te nuianse pomiedzy uzyciem poszczegolnych czasow gramatycznych i uzycia np. spoj…
1. The girl's behaviour was incomprehensible to the Head Teacher.
loss
The girl's behaviour left the Head Teacher at a loss for words.
2. Fred tried hard to start the car, but without su…